tiistai 17. heinäkuuta 2012

Hyvää matkaa Jättis 17.07.2012


--
“Tänään on se päivä, 
kun minun matkani on kuljettu loppuun.
Olen sairas ja voimani ovat ehtyneet, 
älä siis pyydä minua jaksamaan pidemmälle 
vaan pidä minua sylissäsi
ja kero minulle kaikista yhteisistä vuosistamme.
Silitä turkkiani niin kauan 
kunnes olen kulkenut rajan yli 
ja sydämeni on sammunut.
Muistele minua, mutta älä takerru minuun,
vaan jatka eteenpäin.
Kun aika koittaa kohtaamme jälleen, 
emmekä eroa koskaan”
--
Muistoissamme

Jättis
Heinäkuu -95 - 17.07.2012

Jättis sai eilen myöhään illalla halvauksen ja menetti täysin hallinnan oikeaan takajalkaansa. Jalka oli aivan kylmä ja sininen, sekä kipeä. Eläinlääkäri vahvisti lohduttoman pelkomme. Mitään ei ollut tehtävissä. Oli aika tehdä se viimeinen suuri rakkauden teko.

Jättis nukkui ikiuneen 17-vuoden iässä rauhallisesti meidän molempien läsnä ollessa. Jättiksen mukana lähti todella suuri osa meidän perhettämme ja ikävä on ikuinen.


2 kommenttia:

  1. Koskaan ei tiedä onko aikaa paljon vai vähän,
    yht´äkkiä huomaa se päättyikin tähän.
    On paikkasi tyhjä ja korvaamaton, ja kaipuu suuri
    sanaton.

    Jättistä lämmöllä muistaen <3

    VastaaPoista
  2. "Mä annan sut pois
    Mä päästän sut pois
    Vaikka sattuu
    Sä annat mut pois
    Sä päästät mut pois
    Kaikkeen tottuu
    Hymyillään vaan
    Ei oo muutakaan enää antaa
    Luovutaan toisistamme hiljaa"

    Jättistä muistaen ja lämmöllä surussanne myötäeläen <3

    Arja, Saaga ja Helmi

    VastaaPoista